Monday, July 27, 2009

Kumpulan Affiliate Di Minta

Assalamualaikum dan salam sejahtera;

Pertama-tamanya, izinkan saya memperkenalkan diri. Nama diberi Ummi dan Abah ialah Raja Mohd Kamil. Di dunia perniagaan internet. Saya digelar sebagai Raja Kamil ataupun RK.

Blog ini diwujudkan bagi mempromosikan Pertandingan Affiliate untuk satu produk saya iaitu, Panduan AFD.

Apa kelainan pertandingan ini? Yang pertama, sudah tentu hadiahnya dan yang kedua ialah pertandingan Affiliate ini dijalankan secara berkumpulan.

Ya, berkumpulan.

Baik, apa syaratnya ?
Syaratnya mudah :
1. Setiap kumpulan mestilah mempunyai sekurang-kurangnya 3 orang ahli dan mestilah kesemuanya ahli WC atau subscriber blog www.rajakamil.biz (maksimum 5 orang)

2. Salah seorang ahli kumpulan (atau lebih) WAJIB mempunyai sekurang-kurangnya 100 (baca seratus) mailing list

3. Setiap kumpulan perlu membayar deposit pertandingan bernilai RM1 (baca seringgit) kepada saya.
(deposit akan dipulangkan semula jika berjaya mendapat jualan)

4. Anda akan diadili dari segi jualan. Siapa yang mendapat jualan tertinggi akan menerima hadiah. Simple jer

Jika ada pertanyaan, boleh dinyatakan di ruangan komen

Cara Penyertaan :
1. Hantarkan username WC dan email bagi setiap ahli kumpulan anda.

2. Sertakan juga nama dan motto kumpulan. Jika ada logo, lebih baik

3. Buat pembayaran deposit (RM1) ke salah satu akaun saya di http://rajakamil.com/service/payment (1 kumpulan RM1 sahaja)

4. Hantarkan semua maklumat yang diminta di atas beserta bukti pembayaran ke email saya iaitu, admin@panduanafd.com sebelum 15 hb Ogos 2009

8 comments:

Yoji said...

kumpulan cam ne nie bro... dia kira 3 user 1 account aff ek... btul ke cam tu

Unknown said...

Ha ah, betul tu. Dia kira, satu kumpulan. 1 affiliate akaun.

Elly said...

affiliate terbuka utk team je ke?xde persendirian???..

RK said...

ada, tapi takde lah join pertandingan....nanti saya akan umumkan

sayyid blog said...

Salam.Kena hantar ke Semua Ni.Kalau Just Post Dekat WC leh tak.

ijamidayu said...

yer.. Nanti pakat ngan blalang bayar RM 1 kat bro..

hajar said...

saya nak join tapi camne nak cari 2org ahli lagi..saya takde kawan lagi dalam IM ni...ada cadangan tak?

Jacob said...

Saya join ngan awak Hajar..tapi saya xtau nak mula kan